PR (bijlage handboek voorstelling)

Je verzorgt zelf de promotie voor je voorstelling, daarin wordt je wel ondersteund door onze vaste promotionele activiteiten.

PROMOTIONELE ACTIVITEITEN RIETVELD THEATER

Het theater faciliteert op het gebied van de pr door:

  • wekelijks voor twee van de geplande voorstellingen een persbericht te versturen naar de lokale media (geen garantie dat zij het plaatsen).

Om deze pr te kunnen doen hebben wij tekst over de voorstelling en minimaal 1 duidelijke foto (liefst 400 pixels) nodig. Mailen naar: pr-groep.

TIPS VOOR EIGEN PROMOTIE

  • Stuur z.s.m. je voorstellingsinformatie in via de contractbijlage;
  • Stuur foto’s en/of filmpjes naar de pr-groep;
  • Like de Facebookpagina van het Rietveld Theater;
  • Verzamel informatie over de voorstelling en stem een stappenplan af met promotor van de voorstelling;
  • Stuur persbericht naar alle kranten in Delft en de regio, Delft Marketing en de vakbladen;
  • Geef een voorproef van de voorstelling(en) tijdens een Fringe Night (aanmelden kan hier);
  • Zet een publicatie op de website van  Theater Paradijs;
  • Stuur een digitale uitnodiging naar de professionele achterban, en naar vrienden/ bekenden/familie enzovoort;
  • Geef feedback naar de promotor van de voorstelling.

CONTACT

Publiciteit groep – (coördinator Tamara Kuipers) verzorgt basale publiciteit op basis van de informatie die is aangeleverd via de contractbijlage en fotomateriaal en pr-teksten die verstuurd zijn naar de pr-groep.